Thursday 19 April 2012

ERTI KAWAN

Hyeee gengs!!! ari ni aq nak post pasal entry sedih lagi, mesti korang pelik kan..bukak fb ct nur fatihah je, mesti sedih..hee~ ari ni wat pertama kalinye aq menangis pasal t____t kat UUM nie,,padahal bendenye kecik je,aq xthu npe aq leh nangis..myb sebab t___t kot,, seyesly aq sedih kot..kalau tak nak, xyah lah janji an?? seyes ar aku cakap, lepas ni aku tak nak dah ajak j0in apa2..biar lah..aku redha je, aku tahu aku nie sape, mane lah nak kalau ngan aku kan, agak2 nye dorang pun anggap aku same macam DIA..kan?? ntah,,whatever u think about me, u still my BESTFRIEND..aq mmg mengharap yang friendship ni g0 on till die~ insyaAllah..tp, dorg anggap aq bestfriend ke?? 2 yang menjadi soalan aq sekarang..aq sokong ckp member aq "seorang kawan tak akan menyakiti hati kawannya"   betulkan?? ap aku nak wat skunk nie..1 je.. UMII..owang nak balik, rase macam xnak dah duk kat UUM ni lg..rase l0nely..

                                                                 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...