Friday, 24 May 2013

entry pertama 2013

assalamualaikum warga bloger sekalian, fuuhhh!! rasa lama giler tak menaip kat sini, tetibe hari nie rajin pulak, padahal keje banyak je, lagi2 nak final da nie..hehe..last aq update tahun lepas 6 may 2012, hari nie 24 may 2013, genap setahun lebih.nmpak x kat situ?? aq pun x tahu nape tetiba nak menaip pulak, tp dlm masa yg sama tak tahu nak tulis apa, kesengalan teserlah di situ .tapi kalau nak ikut kan banyak nye benda yang aq boley cite tapi tak tahu yang mana aku nak start cite..haha, ini je kot dulu, mesti korang kata aq poyo kan.hahahaha, ye! aq ngaku :) k lah cheq nak study, doa2kan final t yer, doakan diri ini menjadi manusia yang rajin :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...