Friday 20 April 2012

KL GANGSTER 2

Hyyee~ kali ni aku update p0st lain dari yg lain..hee, first time mencube nie..sape yang x thu pasal KL GANGSTER?? memang tipu ar kan, aku jamin semua orang tahu..wahh berani nie,,seyesly aku tak sabar nak teng0k KL GANGSTER 2 PREQUEL..lagi satu, fyi, aku peminat SYAMSUL YUSOF, opk0s ler aku ekut n f0ll0w cite2 dia..aku rase sume cite dia aq teng0k, KL GANGSTER yg paling aq suke, ari pertama tayang aku dah bawak adik2 aq g tengok au..haha..seb baik my father x ckp ap2..sekali semua aq angkut..h0pefully KL GANGSTER 2 nie mendapat sambutan luar biase gak, n aq harap kutipan dia lebih dari OMBAK RINDU..hehe..


 syamsul yusup a.k.a jejaka idaman malaya..haha, dia memang berbakat besar kan?? aq yakin ramai yang sokong apa aq cakap nie, kebanyakan filem2 dia cecah panggung kot..kalau x caye meh aku tunjuk bukti..
    haa~ amek kau, tp ni sblum kemunculan ombak rindu lah,, lepas i do know,,anybody kn0w?? u can tell me...hik2..selain drpd syamsul yang belakon dalam cite nie, ramai lg pelakon2 hebat yang j0in..haha, semuanya jejaka idaman malaya..fyi, ADI PUTRA pun aq minat gak, aq ada wat entry pasal dia dulu..hehe, selain 2, ZIZAN RAZAK, bintang paling popular  2012 AARON AZIZ n the latest one,, ROSYAM NOR..













cukup dulu k0wt..rsenye ramai dah yang dah tahu..aq je yang lmbat..haha..ok duutss..dadaa~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...