Monday 20 February 2012

Berusaha untuk pulih

semenjak dua menjak ni, suka pulak mengupdate blog nie...al-maklumlah....hehe..tempat tuk bergosip pun xde..bl0g nie je lah yang aku ada...haha,,tapi takut plak nak berg0sip lebih2,nanti kite pulak yang kena g0sip...huahuahua...urmmm,kalau ada orang nak cakap belakang,cakap lah..dah biasa dah...orang cakap dpn aku pun pnah.inikan pulak belakangkan...urmmm..aku tahu ada orang tak suka aku..kite ada mata..dari mata turun ke hati..wahhh...kelas k0..tak suke sebab apa tak tahu lah...aku nie manusia,banyak kurangnye..k0rang kan semua hebat2,cantik2,hensem2, mane lah same kan??? urmmm..memang tak layak lah nak ******* orang yang macam 2...aku teringin nak tahu rahsia 2..haha..rahsia kew?? tp tak tahu pun xpe kan,nanti sakit hati pulak..for your inf0rmation...aku happy lah kalo?????? hehe...biar aku je lah yang tahu...:) sebab aku tulis tajuk
BERUSAHA UNTUK PULIH tu, bukanlah apa,cume...hati yang sakit ni..hilang dah sikit cume tidak sepenuhnye..tersentap sebab apa,biarlah aku sorang je yang tahu..banyak bende kot...aku rase orang lain tahu sebab apa kot..aku je yang tak tahu...haha.

~ bagi sesape yang cakap aku gedik atau tak patut tulis bende ni kat bl0g, sorry la ea..mintak maaf sgat2,,<ada ke yang bace> haha..urmm xde orang yang aku nak cite..sini jelah..banyak blog yang aku pegi,dorang kate blog ni macam diary dorang kan..so,,x salah kan..kalo simpan lame2 nanti banjir plak kedah nie..i really need s0me0ne n0w...<sedih> walaupun ramai kawan kat sini..ramai ke?? haha..terasa kese0rangan...sambil layan2 FB muncul member..thanks ya...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...