Sunday, 19 February 2012

s0mething wrong happend

ENOUGH...itu je yang mampu aku cakap..tak tahu kat sape nak cite..blog nie je lah jadi mangse...haha...macam status aku kat FB..s0mething wrong happen...hati aku kuat mengatakan ada rahsia...hehe <macam ye2 je kan> tapi betul...ada rahsia di sebaliknye...aku pun x tahu nak cakap macam mane..rase menyesal sanggggggattt....nie jelah last aku ******* orang, lepas ni aku takkan 0ver2 lagi...aku tahu orang nampak aku 0ver...S0RRY la ea...lepas ni saye akan jaga diri saya nie...<seyes nak nangis> hurmmm..tak pelah..kite pun tahu cermin diri kite..haaaa..sedih giler..bukan sedih sebab FB tapi sedih pasal benda lain...perlu ke??? btw,, saya bukanlah sensitif sangat pun..tapi setiap manusia ada hati...memang dah takdir agaknye...0rang ****** akan dapat kelebihan kan...xpew..aku pun tahu ko malu...

p/s    * s0rry lah kalau ter0ver...lepas nie xkan lg...
         * aku tahu aku sape
         * saye boleh terima hakikat lah...tau penghujung nye mcm mane..
         * hati kuat mengatakan ada s0mething yang jadi, aku tak tahu...jujur lah..

wahhh....em0ti0nal plak malam2 nie kan...tetibe rajin plak nak mengupdate blog ni...haha...bukan apa,saje nak tenangkan hati nie...ad tempat nak luah..~ urmmm...dah2 jangan tanye ea sebab apa atau terasa bagai..insyaALLAH pandai2 lah bawa diri...* rase janggal plak nak bercerita lepas nie....haa..takut bilik aku penuh air pulak malam ni...heee~~
                              
        

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...