Monday, 19 December 2011

SECRET ADMIRER

                                                   Assalamualaikum

tak salah kan kalo nak cakap pasal SECRET ADMIRER...korg pun mesti ada kan..sebelum tu, tahu x ap tu secret admirer..ngee~ secret admirer bg aku orang yang kita minat dalam diam2 ataupun dy minat kat kita dalam diam2... huhu..korg ada x??? korang rase salah x kalau kite minat kat orang 2 dalam diam2..aq rase x salah an..asalkan kita tahu batas2 dy...huhu..bagi awek2 yang cun2 ataupun her02 malaya yg encem2 mcm korg ni mesti beratur an secret admirer korg...UNTUNGLAH~ aq x lah cun nak ada secret admirer, aq yang admirer kat orang..haha...urmmm,aq suke ar tgok kat mamat  2, encem..huhu..kalo nampak dy,waahhh..suke sgt2...huaa~(gedikz x) tp org hensem dah semestinya ada perempuan yang dah duk kat hati dy...PASRAH..aq hnye suke tgok muke dy jerk...(ye kew...ayat c0ver line) JODOH PERTEMUAN DI TANGAN TUHAN..tak gitu..bg awek2 yang ada pakwe encem2  jge ar lek l0k, pastikan dy xde secret admirer..haha...tp untunglah, korg yang dy pilih....lg satu, kalo hensem tp hati ke laut x best gak kan...biar lah lelaki or p0mpuan 2 hensem dan cun di dalam dan luar....(statement tuk sedap kan hati. walaupun hati sentap..) kat bawah ni ada  calon2 jejaka terhangat di pasaran...sape mahu..dua2 solo lg ni..hehe...untunglah sape dapat...


lagi 1 betul x kate2 kat bwah nie...bg aq betul sgt lah...kalo solo pun untung gak kan..x yah nak pikir bebanyak..just concentrate pd STUDY, n KERJA...

2 comments:

  1. yang 1st pic tu bagi akak yer...hehe
    stuju,JODOH PERTEMUAN DI TGN TUHAN...
    moga ada jdoh ngn shamsul yusof yer..opss..hehe

    ReplyDelete
  2. amek je..go0gle image..hehe...masin mulut akak, untunglah..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...