Tuesday, 18 June 2013

Teman

assalamualaikum. lagi sekali kerajinan meng'update' blog. ni sume gara-gara cik ina lah nie. haha. tetiba petang nie aq nak cerita pasal seseorang. kalau aku kat kedah nie, x sah lah kalau aku tak hadap muka dia kan. annoying giler lah. aku rasa tak sabar betul nak habis sem nie. nak cuti sem dan nak berambus keluar dari sini. streesssss aq ngan kau. jangan ingat kau sorang je ada hati dan perasaan, owang lain xde, diam-diam aq pun, aq ada hati jugak wey..jangan ingat aku macam nie, kau ley pijak kepala aku. pikir sikit, bukan semua yang ko buat tu betul orang lain salah. aku mengaku lah aku pun ada jugak salahnya, tapi ingat dalam kepala otak ko tu, kite nie manusia, bukan malaikat, manusia tak lari dari dari buat salah. aku punye lah tutup aib ko depan kawan-kawan aku, last-last ko bukak aib aku depan kawan kau. pebende nie?? walaupun benda nie dah lama jadi, tapi aq ingat wey. mustahil, kalau benda nie jadi kat kau, kau boleh nak lupa kan. aku yakin kalau kena batang hidung ko, aq yakin ko benci aku sampai bila-bila, even benda nie tak jadi kat ko pun, aku yakin giler yang ko tak suka silap-silap benci aku wey. apa lah salah kawan2 aku ko nak ngutuk cakap-cakap belakang bagai. selama nie, bukan tak pernah kawan ko datang bilik, ko jangan ingat aku nak mengalah dengan kau lah wey, 10 kali ko xnak ckp ngan aq, 1000 kali aq xnk cakap ngan kau! tapi aq nak cakap satulah, lama-lama, aku buang lah sifat benci aku kat kau, aku datang sini, bukan nak cari musuh, aku nak belajar, aku yakin lama-lama aku akan lupa benda nie. itu pun kalo hati aku lembut. aku nie jenis manusia yang ingat apa yang orang buat kat aku. tapi aku maafkanlah ! oklah, sempena nak habis sem nie, aku mintak maaf kat ko lah. itupun kalo ko baca blog aq nie lah..hahahaha..choowwww~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...