Tuesday, 18 June 2013

spirit

assalamualaikum. hari nie betul-betul terlebih rajin. haha. sampai dua entry aku post. kali nie aq nak cerita pasal semangat. aku nie bukan manusia yang berjiwa kental. peratus penakut nyer lebih banyak dari berani. aku nak cite ada lah sorang hamba Allah  nie, kenapa, dan mengapa,cerita masalah yang berkaitan alam2 ghaib nyer dengan aku weyyy!! saya takut! kamu pun pernah kenal saya kan, tahu kan sejarah saya dulu macam mana?? tapi kenapa cerita lagi. kalau boleh saya nak lupa kan benda-benda tu semua. nak jugak life macam biasa. kalau dah dok dengar cerita yang seram2 jer, sampai tidur malam pun aku selubung habis wey, bepeluh baq hang!! nak toleh kiri kanan pun aku takut. ini bukan cerita bohong wey, baru semalam  kisah nie berlaku. aku nie dah lah suka bayang-bayangkan benda yang bukan2. aku siap suruh k.chaq antar depan bilik wey, siap bentang selimut siap2..lepas dia balik terus aq masuk bawah selimut tu. takut nye pasal. fuuhhh!! mengahrap sem2 akan datang, x jadi lagi benda2 macam nie, kesian jugak kawan2 aku, sampai kena share bilik. xper lah.. mudah-mudahan, ada hikmah di sebalik benda nie. bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian. saya doakan semua kawan-kawan saya, di bawah lindungan Allah S.W.T. jauh dari gangguan jin dan syaitan, dan segala perbuatan jahat manusia. Amiinn. jom sama-sama kita amalkan doa nie.



1 comment:

  1. 안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...